המצוינות:
השירות המנצח של אלבה


התחרות הקיימת בין חברות בתחום השירות, מעידה על חשיבותו של תחום זה. בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות כי חברה המעוניינת להמשיך להתקיים ולהצטיין, חייבת לספק ללקוחותיה מענה הולם לצרכיהם, ולעשות זאת במלוא המקצועיות והאדיבות. חברת אלבה השכילה ליישם תפישה זו כבר בתחילת דרכה, לפני עשרות שנים.
מחלקת השירות של אלבה מאופיינת ביתרונות רבים, המציבים אותה בשלבים הגבוהים ביותר של סולם המצוינות בשירות:
  • הידע המקצועי – ידע מקצועי הוא כוח משמעותי בשירות. באלבה אנו שמים דגש על טיפוח הידע המקצועי, הן בקרב העובדים הוותיקים והן בקרב החדשים יותר. טכנאים רבים שעובדים באלבה הם בעלי ותק של למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום, והידע המקצועי שרכשו במשך שנים אלה הוא כלי שירות אדיר. גם הצעירים שבחבורה רוכשים ידע מקצועי רב בהשתלמויות בחו"ל אצל היצרנים השונים. מדי שנה נשלחים טכנאי אלבה לעשרות השתלמויות כאלה.
  • זמינות השירות - מחלקת השירות של אלבה מונה כיום למעלה מ-50 עובדים – נתון שאין דומה לו בארץ בתחום עיבוד המתכת. הפריסה הארצית, הכוללת שני מרכזי שירות, בצפון ובמרכז, מאפשרת לחברה לעמוד לרשות לקוחותיה בזמינות מרבית. לקוחותינו נהנים מרמת שירות של חוזה שירות (SLA), ללא צורך לחתום על חוזה שירות, ומבלי שעליהם לשאת בהוצאות נוספות להבטחת זמינות הטכנאים.
  • ייעוץ טכני – אחד היתרונות של אלבה מול מתחריה בא לידי ביטוי במחלקה הטכנית, המספקת ללקוחות ייעוץ טכני ברמה גבוהה. המחלקה מעמידה לרשות לקוחותינו צוות מהנדסים מנוסים ועתירי ידע, שנכונים ויכולים לסייע בכל בקשה ופנייה לייעוץ בנושאים מגוונים, החל מרמת המכונה הבודדת, אפליקציות, מקסום הייצור בשימוש במכונות, ועד תכנון ויישום פרויקטים מורכבים וקווי ייצור, הכוללים מספר רב של מכונות בשילוב רובוטיקה.

המצוינות של אלבה משתקפת ביכולתה של החברה לתת מעטפת כוללת לכל צרכי הלקוח, הן בשירות והן בתמיכה הטכנית. בהיבט זה, אלבה מהווה כיום מודל חיקוי למתחריה. על מנת לשמר את יתרוננו, אנו שוקדים יום יום לשפר ולהגדיל את מכלול ומגוון השירותים שביכולתנו להעניק לכל לקוחותינו. זה הכול בשבילכם.