מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה
  • הצהרת נגישות

מדפסות תלת מימד למתכת מבית One Click Metal

חברת One Click Metal היא חברה גרמנית שמתמחה בייצור מדפסות תלת מימד למתכות בטכנולוגיית Metal AM הנגישה לכולם וזמינה בלחיצה אחת, בסיס החברה בעיר טאם שליד שטוטגארט בגרמניה.

החזון
חזון החברה הוא להנגיש את טכנולוגיית Metal AM, דרך הפיכתה לקלה לשימוש, מובנת וזמינה בלחיצה אחת - מכאן גם שם החברה One Click Metal. היא מאמינה שטכנולוגיית Metal AM לא חייבת להיות מסובכת וזמינה רק למשתמשים בודדים, מפחיתה את המורכבות שלה ובדרך זו הופכת אותה למובנת ונגישה לכולם.

המשימה
'בפיתוח מוצר, העיקרון המנחה החשוב ביותר שלנו הוא להפוך את פתרונות המוצר לפשוטים ולא מסובכים ככל האפשר. זו הדרך היחידה שבה נוכל להבטיח שכל משתמש, ללא קשר לידע הקודם או המומחה שלו, יוכל להשתמש בהצלחה במוצרים שלנו ובטכנולוגיה שמאחוריהם. אנחנו רוצים לעודד ולהעצים את הכישרון שנמצא שם לנסות דברים חדשים ולא להירתע ממורכבות.
בסופו של דבר, הלקוח צריך מוצר שיכול לפתור את בעיותיו. זוהי גישת הליבה של הפיתוח שלנו ולאורך קו זה נוצרים פתרונות המוצר שלנו: מחושב היטב ועשויים מתוך מחשבה. שלנו יחד עם מוטיבציה ותשוקה, תמיד עם עין על העלויות ועם הלקוח במרכז - זו הפילוסופיה שלנו.'

חברת אלבה היא הנציגה והיבואנית הרשמית של מדפסות תלת המימד למתכות מבית One Click Metal בישראל.

הכירו את סדרת One Click Metal BOLDseries - מערכת הדפסה תלת מימדית מתכתית משתלמת, אינטואיטיבית, חכמה במיוחד ובמחיר נגיש.
סדרת ה-BOLD series בעלת גישת ארבעת השלבים, שאיתה תוכלו לשפר את ביצועי החברה על ידי יצירת חלקי מתכת להדפסה תלת מימד לפי רצונכם ודרישותיכם. 

צפו בסרטון:

צפו בסרטון היכרות והסבר על סדרת ה-BOLD Series מבית One Click Metal:

לאתר החברה ופרטי המדפסות - לחצו כאן